Kliniğimizde ilk muayeneye gelirken +90-242-5194433 nolu telefonu arayarak ön bilgi vermeniz, geldiğinizde hızlı bir şekilde muayene olmanızda faydalı olacaktır.

İlk muayenede size sorulacak ilk soru şikayetiniz nedir olacaktır, örneğin ağrı,koku,kanama, estetik problem gibi şikayetlerinizi not alıp bunları bize eksiksiz bir şekilde iletmenizde doğru teşhisin konulması ve tedavinin yapılmasında etkili olacaktır.

İlk muayeneye gelirken daha önceden çekilmiş periapikal,panoromik,dental tomoğrafi gibi radyolojik tetkikleri yanınızda getirmeniz faydanıza olacaktır.

Herhangi bir medikal rahatsızlığınız var mı?(örneğin kalp rahatsızlıkları,tansiyon hastalıkları,şeker hastalığı vs) Varsa bu durumu ve kullandığınız ilaçları mutlaka kliniğimize geldiğinizde size verilecek hasta muayene formuna yazınız.Gerektiğinde ilaçları yanınızda getiriniz.

Hamilelik gibi özel durumlarınızı lütfen belirtiniz.

İlk muayenede hastamızın gerektiğinde panoromik röntgen gibi filmleri kliniğimizde alındıktan sonra tam olarak tektik edilip bir tedavi planı yada alternatif tedavi planları hazılanıp,tahmini tedavi süre ve maliyet hesabı hakkında bilgi verilir.

İlk muayene sonrasında Tedaviye başlamaya karar verdiğinizde size ilk randevunuz verilir.Bu aşamadan sonra kontrol ve bazı basit işlemler hariç randevulu çalışılmaya başlanacaktır.

Randevularınıza zamanında gelmeniz iş akışımız açısından önemlidir.Randevunuza gelemeyeceğiniz önemli durumlarda lütfen mümkünse 1 gün önceden haber veriniz.Randevuya geç gelmeniz durumunda ardından başka bir randevu varsa daha kısa bir işlem tercih edilebilir.

18 yaşından küçüklerin muayenesinde mutlaka tercihen anne yada babasının olması gerekir.

Ağız ve Diş Sağlığı Tedavi Ücretleri:

Telefonla yada muayene olmadan fiyat bilgisini vermeyi uygun bulmuyoruz, çünkü her hastanın kendine özgü tedavisi ağızda birebir gerektiğinde röntgen gibi yardımcı tetkikler ile olur.

Aşağıdaki link'te Türkiye Diş Hekimleri Birliğinin tavsiye ettiği 2016 yılı muayene ve tedavi ücret tarifesi yer almaktadır.Genel bilgi olması açısında faydalı olabilecektir.

Diş hekimlerinin uygulayacakları ağız diş sağlığı muayene ve tedavi ücret tarifesi için tıklayınız.

Ödemeler peşin veya kredi kartı ile olabilmekte,tek seansta bitecek işlemlerin ödemesi seans sonunda alınmaktadır.Vaka dediğimiz uzun randevulu işlemlerde ilk muayenede anlaşılan takvim üzerinde ödemeler alınmaktadır.

Axess, world ve bonus kredi kartların taksit uygulanabilmektedir.

Çalışma Saatlerimiz;

Kış ve yaz saat uygulamamız vardır.

Hafta içi 09:00-18:00 ,cumartesi 09:00-16:00,pazar kapalıdır.

Yazın çalışma saat sürelerimiz akşam üstü 19:00 'a kadar uzayabilmektedir.

Çalışma saatleri dışında 18:00 -22-00 arasında +90-505-3302266 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.